Reklamace a vrácení zboží

Reklamace

1) Poškození zásilky přepravcem

Navzdory snaze našich dodavatelů zabalit Vaše zásilky co nejlépe, se může někdy stát, že díky neopatrnému zacházení přepravce a shodě náhod se něco poškodí.

Své zásilky si proto prosíme pečlivě při jejich převzetí od dopravce zkontrolujte a pokud odhalíte viditelné poškození přepravního obalu (proražení, zaschlé fleky) balíček před dopravcem otevřete a jeho obsah zkontrolujte. Bude-li to třeba, sepište s řidičem zápis o škodě. Pro vyřízení reklamace se nejedná o nutnost, ale může to významně pomoci urychlit řešení reklamace. Neprodleně nás kontaktujte e-mailem na info@vybavdomov.cz.

2) Poškozené nebo vadné zboží

Zásilka dorazila v pořádku, ale přesto je zboží poškozené nebo jste na něm odhalili výrobní vadu? I to se bohužel může stát, navzdory pečlivým kontrolám kvality výrobců našich dodavatelů. Nebojte se a bez obav se na nás obraťte e-mailem na info@vybavdomov.cz. Popište, jaký máte problém a rovnou přiložte i fotografie zjištěné vady. Obratem vás budeme informovat o dalším postupu.

3) Chybějící nebo zaměněné zboží

Zjistili jste, že ve vaší zásilce chybí některá z vámi objednaných položek, její část nebo jste snad vlivem nedopatření obdrželi jiné zboží? Neprodleně se s námi spojte telefonicky na čísle 910 001 520 nebo e-mailem na info@vybavdomov.cz. Vzniklou situaci s vámi okamžitě budeme řešit.

4) Záruční reklamace

Na veškeré námi prodávané zboží se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců, během kterých máte nárok na reklamaci. Pokud jste tedy v průběhu používání našich produktů narazili na problém, sepište povahu závady a přiložte fotografie. Kontaktujte nás na emailové adrese info@vybavdomov.cz a my vás budeme neprodleně informovat o dalším postupu.

Reklamační formulář

Pokud vás požádáme o zaslání zboží zpět k posouzení závažnosti vady, bude třeba přiložit také vyplněný formulář, tzv. Reklamační list. Stáhnout Reklamační list

 

Vrácení zboží – odstoupení od kupní smlouvy

Pokud zakoupené zboží neodpovídá vašim představám, můžete je vrátit do 14 dnů od převzetí balíčku, a to i bez udání důvodu.

V takovém případě zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození vlivem přepravy a zašlete na adresu našeho reklamačního skladu.

Dovolujeme si Vás upozornit, že u zboží, které bylo používáno, nebo již sestaveno, čímž došlo k jeho znehodnocení, nemusí být na žádosti o odstoupení od kupní smlouvy brán zřetel.

Adresa reklamačního skladu:
VYBAVDOMOV.cz
Suchá 143
362 21 Nejdek

Do balíčku nezapomeňte přiložit vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy. Stáhnout formulář Odstoupení od kupní smlouvy

Jakmile zboží přijmeme na náš reklamační sklad, provedeme kontrolu vráceného zboží a budeme vás informovat o dalším postupu. V případě, že zboží bude poškozené, částečně opotřebované, nebo již sestavené (nábytek), máme právo na snížení kupní ceny zboží. Peníze za zboží vracíme do 14 dní ode dne doručení balíčku na náš reklamační sklad, a to na číslo účtu uvedeného v přiloženém formuláři.

Upozorňujeme, že pokud bylo zboží zakoupeno na firmu (potvrzujete volbou v nákupním košíku), není možné uplatnit práva spotřebitele. V takovém případě nejsme povinni zboží přijmout a za zboží nevracíme finanční prostředky, ale vystavujeme slevový kód v hodnotě vráceného zboží, který můžete uplatnit ve vaší příští objednávce.